dåligt morgonhumör



Jag ogillar följande saker just nu:

1. Dom next door hammrar och borrar och skit väldigt tidigt på morronen så jag vaknar innan min väckarklocka ringer. Funderar nu starkt på att börja borr ikväll vid 10 tiden så jag väcker deras jävla bebis.
Ja, man ska inte väcka mig!

2. Vädert! Igår snöade de och nu pissregnar de ute. Var fan tog min vår vägen? Jag gillar inte regn, mitt hår blir så galet jobbigt av de.

3. jag har nog ingen trea, det va nog allt jag oillar just nu... Fast jag va tvungen att ha tre punkter, tre punkter ser bättre ut än två.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0