dumma unge



Måste berätta om något som hände på bussen hem från skolan.

Jag sitter på bussen, två säte framför mig sitter en flicka i 4-års åldern med sina mamma. Flickan sitter på motsatt håll med huvudet mot mig.
Barnslig och jävlig som jag är så börjar jag räcka tunga till flickan. Några sekunder efteråt gör hon detsamma. Jag spelar då chockad över att hon räcker tunga till mig och man ser att flickan blir osäker. Hon börjar då dra i sin mammas arm och skvallrar på mig! "Mamma, mamma! Flickan räcker tungan åt mig!" Sen vänder hennes mamma om och tittar irriterat på mig.

Dumma unge. Vilken skvallerbytta!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0