ett litet tack!



Jag vet inte om jag blivit känsligare på sista tiden eller vad det är men jag har börjat uppskatta mina vänner så mycket mer.
Jag kanske har börjat växa upp och förstå hur mycket mina fina vänner faktiskt betyder för mig? Hur mycket jag behöver dom, och hur mycket dom behöver mig.

Ja, jag har äntligen börjat skriva mitt NP och ämnet är vänskap.
Jag har turen att ha hjälp av världens bästa vän som pushar mig som in i. Men det är precis vad jag behöver. En rejäl sprak i röven.
Jag har tur som har vänner som inte gullar med mig och är redo att sparka mig så hårt dom kan för dom vet att det är för mitt eget bästa.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0