eye of the tiger





Lina jobbade jävligt hårt för att få med mig ut på en powerwalk men till slut lyckades hon och vi va faktiskt ute och gick i över en timme. De trodde ni inte om mig va? höhö
Jag gillar att va ute och gå på "landet" och snacka ut om all ångest, roligheter, sommaren, pojkar och våra favorit serier.

Jag är ledig imorron och onsdag. Sjukt skönt. Ska försöka få ett av mina arbeten klara iallfall.
Håller på att snacka ihop mig med Peppe nu om vi orkar sticka hem till en, öh, killkompis och umgås lite.
Annars ska vi ändå ut imorron och hitta på dumheter. Det är ett måste om vi är lediga dagen efter.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0