hejsan





Halllloo!

jag har haft en helt galen kvääll. Verkligen. Helt sjuka saker hände kan jag säga er. Planen va att de skulle vara en lugn kväll på möllan där vi satt till stängning. Sen skulle vi köka, dp gick det nerför. bööööööööö'
Och du lbir jag trackasserad, det stavas inte så ellerhur?). Får sms av Poffes (hölhö) vän som berättar hur kär han är i mina ögon och undrar om jag är singel. Funderar på att ringa upp han och göra konstiga djurläten, då låter han mig hog vara. haha. vad jag är rolig

Kommentarer
Postat av: hemligt

kul om han hade undrat ifall du var snigel, då hade du kunnat säga att du skulle snigla honom...

2010-04-03 @ 13:31:16

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0