inbjudningar..



Jag har gjort något som jag nog aldrig har gjort.
Jag har stängt av mobilen för at jag ska vara helt koncentrerad på läxorna.
Måste ta tag i allt skit nu.

Jag håller just nu på med att skriva inbjudningar till studenten, sköt in den mellan min natur och svenska.

Mamma sitter och skriver adresserna på inbjudningarna som ska till dom inbjudna juggarna i släkten. (haha)
Det är väldigt underhållande att höra hela försöka uttala efternamnen rätt. Och ännu roligare att se henne försöka stava dom.
Billig underhållning.


Nu kallar svenskan på mig, pusspuss



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0