Läxa



Det finns verkligen ingen större barnrumpa än mig.

Jag och Peppe sitter och gör våra samhälls frågor om FN över msn.
En fråga, "Peppe, jag viiiiill inte!", en till fråga, "Kan vi sluta nu?"
Och när Peppe säger till mig att jag måste göra de går det över till detta istället:
En fråga, "Jag ska fan stoppa upp det här peppert i röven på henne!", en fråga, "Men om det är ett frågetecken efteråt så frågar hon om jag vill svara och det vill jag ju inte så jag hoppar över den uppgiften.."
"MALIN!!"

Ja, jag vill verkligen inte göra min läxa, speciellt inte när det känns som mitt huvud ska explodera.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0