ledig fredag



Godmorgon!
Har haft en väldigt konstig dröm inatt. Jag kom försent till mig egna student för jag va tvungen att hjälpa mamma med maten. Sen fick jag inte minska mig eller tvätta mitt smutsig hår iheller. Mysko. Fast jag hade en sjukt snygg klänning, tyvärr inte samma klänning som jag har i verkligheten.

När vi väl är inne på studenten så sitter min mamma och mormor brevid mig och gör upp menyn för studenten. Dom har även köpt fina servetter där det står "Malin's student" på. Vad gulliga dom är. Jag lovar, det kommer sluta med att dom planerar hela mitt bröllop också.

Ska ta och göra mig iordning nu. Sen ska jag hem till Peppe. Vi ska äta ben and jerry och kolla på massa serier och filmer.
Skolan lockade inte så mycket. Sovmorron, ben and jerry och min söta Peppe slår det mesta.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0