ledig



Godmorgon världen!
Fan vad jag har sovit gott i natt. Jag somna direkt igår och har sovit i över 12 timmar. Fan va skönt att vara så utvilad.
Adam försöker få med mig till stadsbiblioteket för att plugga. Jag vet inte vad jag tycker om den idéen. Jag skulle behöva göra mina arbeten men mig i ett bibliotek är ju lika smart som kasta sten i ett glashus.

Haha, jag har snackat med Adam i typ 3 minuter nu och han har redan planerat hela dagen. Helt sjukt vilken pli den killen har på sig själv. "Först fikar vi, sen lämnar vi av Peppe, sen biblan, sen solar vi, sticker hem sen ut ikväll?"

Det är väl dags för mig att göra mig iodning då..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0