okej, så här är det



Jag sitter hemma hos Lina och pratar om saker som pågår just nu. Jag är så sjukt arg, irriterad, besviken och upprörd.
Folk uppför sig som idioter helt enkelt. Det är lågstadiet all over again.
Istället för att prata ut face to face så bloggar vi om det. Tydligen är det lättare så så jag tänker göra precis samma sak.
Istället för att fråga vad som pågår så antar vi saker och tror på det vi hört.
Vi är fega, omogna och helt enkelt patetiska.

Ärlighet existerar inte. Vi gömmer oss och agerar som små korkade bitchar.
Att prata ut och bara ställa en enda fråga finns inte.
Istället surar vi. Jävligt moget.

Jag säger inte att jag är oskyldig, det är jag absolut inte. Ibland ignorerar även jag problem för jag inte orkar med dom. Ibland glömmer jag dom och ibland tar jag upp dom. Men jag gör alltid något.



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0