Saker vi vet efter gårdagen




Saker vi vet efter gårdagen:

- Linni använder extremt mycket hårspray, och nu menar jag verkligen extremt.
- Jag sminkar jävligt snyggt, även när jag är full! De kallar jag skills.
- Peppe och jag gillar att skåla.
- Jag borde inte prata med bekanta från skolan i telefon, det kan sluta med att det blir väldigt pinsamt.
- Danne är snäll egentligen.
- Jag har "the sexiest lips I've ever seen", man tackar!
- Zäta och jag gillar deeptalks, men vi är båda skorpioner så..
- Att försöka lära Adam "big butts"-dansen är garanterad underhållning.
- Adam är jättesnäll som kör en hem.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0