school





När jag vaknade upp i morse blev jag förvånad över att se att mina underarmar va helt röda. Konstigt att jag inte upptäckte igår att jag bränt mig. Jag va väl för fascinerad av brösten..

Ska sticka iväg till skolan nu. Idag är det extra jobbigt för dom bygger om utanför mig och jag måste gå till en annan hållplats som är längre ifrån. Detta förstör hela min morgonrutin och jag blir väldigt irriterad.
Sen är det ju skitjobbigt att jag måste typ gå 200 meter längre än jag brukar också.
Ja, jag vet, tänk på barnen i Afrika..

kiss my lazy ass.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0