studentklänning




Hallå!
Vet ni vad? Jag fick VG på mitt nationellaprov! Helt otroligt. Tackar gudarna för min mundiarré (jävligt ofräsht ord by the way)

Efter skolan va det stundetkläderjakt som gällde. Jag hittade en ny studentklänning som jag la undan till imorron. Stort plus att killarna var med som kunde säga vilken dom tyckte va snyggast.
Jag köpte ju en studentklänning för en månad sen men är inte 100% nöjd så nu hitta jag en som jag verkligen blev kär i - enkel och snygg. Visst, kanske lite bortskämt av mig att ha två klänningar men studenten är en big deal och man måste vara helt nöjd.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0