the game is on bitch



Jag är stolt över mig själv att jag är hemma och inte dricker alkohol fast jag inte har någon skola imorron.
Frida tycker inte att detta är något att vara stolt över.

Pappa kommer nerspringade och undrar varför jag skriker.
Det va Petra Mede på TV, a.ka mitt hatobjekt.
Jag är nu arg på pappa som jämför mig med henne.

Lina gör saker som vi inte ska nämna. Jag tycker jag har mer än rätt att hämnas. Det tycker inte hon.
Just nu ligger det ett sms i min inkorg "The game is on bitch". Jag känner mig lite nervös nu.

Jag låter ödet avgöra om jag ska plugga eller inte. Om jag hör en svordom skrikas i mitt hus inom den närmsta minuten ska jag plugga.
Under tiden jag har skrivit det här inlägget har jag bla hört "dö för fan" "jävla fitta" "men jag sköt ju den jävlen".
Ta det lugtn, det pågår inte hustrumisshandel. Mimmi och Booi sitter och spelar.

Jag borde verkligen komma på bättre "öde"-saker. Jag kanske undermedvetet känner att jag ska plugga?

Med detta säger jag god natt och lycka till till pluggandet.




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0