Whatcha Want From Me



Gordmorgon! (Kan man börja inlägg med 'god morgon' fast klockan snart är halv tre?)

Söndag, har ingen söndagsångest faktiskt. Kanske för jag inte bryr mig ett dugg om skolan längre? Mindre än två månader kvar och saker spelar inte så stor roll längre känns det som. är nöjd sålänge jag får godkänt just nu.
Måste börja med mitt svenska tal till nationella som jag har på onsdag. Det kommer ju gå bra..
Sen har jag fullt med andra arbeten som jag inte gjort som skulle varit inlämnat innan lovet. Måste fan stanna hemma nästa helg och bara göra ALLT. Som de kommer hända..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0