fly away



Hejsan mina gullisar!

Är hemma från en kväll hos Malin nu. Blev en riktig tjejkväll med pizza, sex and the city och skitsnack!

Ligger just nu nerbäddad i min säng med laptopen, satt nere i soffan innan men det blev för mycket sport för mig. Pappa har både en fottbollsmatch och OS på samtidigt - på samma skärm. Då har det gått för långt. Och att höra "rött koooooort!" "Jävla fisse!" eller "Kom igen Roooney!!" skrikandes intill ditt öra är inte kul så jag gömmer mig på mitt rum men tyvärr hörs pappas skrik upp hit. Fattar han inte att dom inte kan höra han?


Jag och Roney himself. Mitt finger säger allt...


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0