I didn't mean it when I said I didn't love you




hejhej gullisar!
Igår kväll hade jag bäddat ner mig och tyckte allmänt synd om min rygg så ringer det på dörren helt plöstligt. Där står min söta vän Lina med uppdrag att underhålla mig! Gulligt va? Så det blev ben and jerry och "the notebook". Jag älskar "the notebook", det är en av världens bästa filmer!
Såna överraskningar gillar jag. När någon bara dyker upp och tar hand om en!

Och idag kommer min Peppe hem! Hon landar om en timme, det skulle egentligen vara tänkt att jag och Marcus skulle träffa dom på svågertorp men min rygg gillar inte den planen...

pussar♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0