just dance



Herregud, jag har aldrig varit så bakis som jag varit idag. Helt sick. Nu ska jag sluta med fjortisbloggandet och fortsätta..

Just nu  pågår det ett släktkalas här hemma. Alla vet väl vad som händer på våra släktkalas vid det här laget? Mohaha
Mormor ska snart köra hem och hon ska lämna av mig hos Malin. Fast först ska hon dansa. Yes, släkten ska spela Wii-spelet "Just dance". Detta kommer bli intressant.


Har även haft ett väldigt givande samtal med min kära moster. Vi har kommit fram till att det där med att vara kvinna med mans-hjärna ligger i släkten.

Okej, nu börjar mormor ge mig mysko blickar, hon är nog rädd att jag ska blogga om allt som jag inte får blogga om. haha

Pussar


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0