life's a bitch then you die




Pallar inte med allt. Hela tiden är det bara drama, drama, drama.
Hemligheter, lögner och svek.

Alla vet inget och ingen vet allt.

Hemligheter kommer ut, konfrontationer sker och lögner spricker.
Heligheter har man för en anledning,och om dom kommer ut gör det jävligt ont.
Konfrontationer sker för man vill veta sanningen.
Lögner sägs för att dölja.

Alla har hemligheter, alla ljuger nån gång ändå blir vi arg när andra ljuger och viskar.
Vi är för nyfikna. Och istället att fråga 'varför' så går vi rätt på.

Ska gå och lägga mig nu och stänga av min väckarklocka. Jag ska bara sova ut och sluta tänka på allt.
Skolan kommer vara där på måndag..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0