Peppe 18!


Idag fyller min kära, underbara, fatastiska vän 18.
Min älskade lilla Peppe blir vuxen!



Grattis älskling!

Inte trodde jag att du och jag skulle bli så nära vänner. Eller ens vänner överhuvudtaget! Du anar inte hur tacksam jag är över att ha dig i mitt liv, min älskade vän.

Att vi från början ogillade varandra va antagligen en bra sak. Vi hade så starka känslor för varandra ända från början vilket innebar att när vi sen blev vänner så blev vi riktigta vänner.
Dom sortens vänner som man kan lita på till hundra procent. En sån vän som man kan ringa mitt i natten om det behövs. En sån vän som stannar i ens liv ett bra tag.



Det finns något mellan oss som är svårt att sätt fingert på.
Något sorts band som är så starkt att ingen sax kan klippa sig igenom.

Jag är så himla glad att jag skolka från den där idrottslektionen och var tvungen att gå en promenad med dig.
Vem annars skulle jag haft en helt amazing resa till London med?

I love you darling ♥




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0