"Pojkar och tequila, bättre än gurka och dippa!"



Tjenis penis.

Hade en väldigt onödig dag i skolan som ledde till att jag och Peppe mer eller mindre sjöng oss igenom vår enda lektion.
Vi satt även och planera lite resor, eller resor vi vill göra. Tror iallfall att det blir en vecka till Ungern i sommar. Sen måste man väl försöka jobba resten av sommaren. Sjukt deprimerande. Sjukt jobbigt att man inte vet  vad som kommer hända denna sommaren.

Måste berätta om hur jag och pappa plågade Booi innan! Pappa tryckte ner Booi i golvet och höll han i örat och jag tvinga han att säga "Jag har en gay-förälskelse i Robert Pattinson" för att pappa skulle släppa honom. Ibland tycker jag lite synd om honom... men inte så mycket.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0