Thoughts running through my head





Måste skriva av mig.
Jag har panik. Jag har ångest.
Jag hatar att jag kan sitta ner och ha hur kul som helst och helt plöstligt kommer en smygande känsla längst hela min ryggrad och trycker sig in i magen. En känsla av obehag och rädsla.
Ibland hjälper de att jag bara tar några djupa andetag och korsar armarna över magen. Ibland blir det för mycket så jag kryper ihop och tårarna rinner som ett vattenfall.
Och jag förstår inte varför. Den här känslan bara kommer ibland. Den kan komma närsomhelst, fast jag inte har något att vara orolig över eller har nån press på mig.
Den känslan är så himla obehaglig och att veta att den känslan kan komma närsom helst ger mig extrem ångest.
Hur friskt är det? Jag har ångest över att få ångest!

Just nu har jag ångest över skolan. Jag har en massa arbete och läxor som jag inte gör. Jag har ingen motivering att göra dom. Och så fort jag börjar med dom så blir jag så otroligt osäker på det jag gör att jag lägger undan arbetet igen. Jag har antagligen varit borta från skolan för länge att jag, på fullaste allvar, har glömt bort hur man gör läxor.
Jag är jävligt rädd att jag ska må dåligt igen. Så dåligt som jag gjorde i höstast när jag blev sjukskriven.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0