favorit i repris



Mamma har inte somnat än så jag underhåller mig själv med att läsa min egna blogg (DÅ är man uttråkad!). Just nu läser jag inlägg från i sommras och hitta det här:


"Iallfall.. När jag sitter där, redo för att uträtta mina behov så kommer där en stor jävla padda hoppandes mot mig och ni kan ju gissa om jag fick panik? Ja, det är klart jag fick! Jag sprang därifrån skrikandes med byxorna vi anklarna. Jag hoppas för allt i världen att Karins pappa inte kolla på överbevakningskameran.."

Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHA, sommarens roligaste händelse! En skrikande Malin med byxorna vid anklarna i min trädgård. Love it.

2010-02-12 @ 23:27:19

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0