ja, jag är en nörd



Heeeeej mina små bäbisar!

Numera innebär mina tisdagar att jag är i skolan mellan 8:55-11:15. Lite onödigt kanske. Men jag har två lektioner med två väldigt bra lärare. Jag träffa mina lärare i religon idag för första gången och han va verkligen en sån där lärare som gör ämnet roligt. Gud vad skönt! Jag älskar såna lärare som gör ett ämne som är mindre roligt kul. Som undervisar på ett bra sätt. Man påminde mig väldigt mycket om en vuxen-lärar-Lina. Virrig och torr.

Okej, efter läst detta så förstår jag om ni tror att jag är kär i min lärare. haha

Efter skolan blev det en fika med tre av mina klasskompisar. Allt är som vanligt igen. Man måste verkligen passa på att umgås med sin klass nu innan studenten. Man vet aldig hur länge kontakten håller efteråt ju.. Och nu blev jag så där "känslig, ångestladdad inför studenten". Ni kan förvänta er mycket av det dom här månaderna. Och ni kan också förvänta er att jag kommer prata väldigt mycket om min skola/klass.

pussar


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0