HAPPY TIMES



Ungern är varmt. Riktigt varmt.
Myggorna är enorma och suger som fan. Har räknat ihop att jag har 17 myggbet. Håller på att dö. Ser ut som en dalmatin fast med röda fläckar istället. Inte så snyggt.

Vad mer kan jag berätta?

Jo, Adam är snygg och manlig här. Människorna här är inte vana vid blonda och blåögda killar. Skitunderhållande.

Har egentligen inte så mycket mer att blogga om. Dödar bara lite tid innan vi ska ta tåget till stan som jag inte kan uttala eller stava. Sen ikväll ska vi till en engelskman vid namn Johnny, han bjöd över oss på bbq och lite sånt trevligt.

pussar!

PS. Adam satt på Basshunter i en bar till mig igår och då börjar några ungerska killar sjunga på "boten anna" på svenska. Tydligen älskar ungrarna Basshunter. haha

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0