HUNGARY



Hej gullisar! Kors i taket, det finns internet i Ungern! haha, skämt åsido.
Nu tänker ni antagligen "Jävlar vilken datanörd hon är! Vem fan bloggar när dom är semester om man inte är Blondinbella eller Kenza?"

Men så här är det. Jag är skadad. Japp. Typiskt mig. Min klumpighet vinner igen.

Igår när vi va påväg till stugan där vi bor så gick vi på en gräsplätt. Gräset va lite högt och jag va livrädd för enorma Ungerska fästingar. Jag gick därför lite snabbre än vad jag borde gjort. Vad jag inte tänkte på var att jag hade mina hala ballerina skor och det hade regnat precis innan vi kom så gräset var fuktigt.
Fuktighet + hala skor + en extremt klumpig svennebrud = Att jag ramlar och stukar foten rätt så rejält. Så rejält att den på bara några sekunder är dubbelt så stor. Så nu jag jag inte stödja på foten. Kul.
De senaste timmarna har även foten blivit blå. Snyggt. Men allt är okej enligt vår granne med läkarlicens.

Nu hoppas jag bara foten blir bra så snabbt som möjligt så jag kan leka med dom andra. Jag vill uppleva Ungern som man ska göra! Buhu

pussar ♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0