LALALA



okej, detta är sjukt.
Myggorna här är dödliga. Jag har över 50 myggbet nu. Sluta räkna när jag kom över 50.
Så, nu ska jag sluta tjata.

Adam och jag kollar på en ungersk-dubbad film. Han har blivit sjuk och jag har extrem mensvärk och frossa så dom andra stack ut utan oss.

Imorron måste vi packa och städa hela stugan, vi åker nämligen tidigt på måndagmorron. Sen är det jobb och verkligheten som kallar, buhu.

Nu ska jag smöjra in mina ben med kylbalsam. Adam dödar mig och jag säger att det kliar en gång till..


Såhär svullen och blå va min fot efter jag ramla. Ja, jag tycker om när folk tycker synd om mig.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0