OOPS, I DID IT AGAIN



Hej pussgurkor!

Jag fick som sagt en lite panikattack igår. Slutade med att jag stack till TGI's med Stjärnsyster och Fredrikarna. Drinkar blev till tequila och ja, jag mådde bra helt enkelt.

Hann inte ens vakna idag förrän jag stack hem till Malin och tjejade oss. Är det ett ord?
Jag har iallfall gjort något dumt. Vet inte riktigt hur jag ska fixa detta.
Jag fick panik och blev trött på allt och lät Malin klippa av mitt hår.
Sen blev det lite fel när det skulle slingas.
Jag säger bara: oops, I did it again...
haha

Epic fail. hahaha

Nu ska jag se om jag får ordning på iphonen innan jag ska ha myskväll med mor min!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0