STRESS



Hej alla små söta grisar!

Varför har man inte blivit varnad att studentveckan skulle vara så stressig? Herregud säger jag bara! Man ska dit och dit och man ska hinna göra det och det, får lite panik.
Idag har vi iallfall hunnit göra spellistan till flaket och ritat på lakan till flaket.
Sen va jag duktig och handla studentpresent till Stjärnsyster också.

Nu ska jag duscha sen springa iväg till Lilla torg för att fixa till fyllan lite.
Det är okej att skriva så på studentveckan så nu vill jag inte höra några jävla "alkis" kommentarer. Ni kan typ kyssa mig någonstans istället. Samtdigt som jag fiser. Yes, mogen brud.



 


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0