SUMMER


Ja, jag är dålig på att blogga men det är sommar och vädret har äntligen blivit bra.

De senaste 24 timmarna har spenderats hos Adam och jag är bara hemma om för att ta min bikini och skit för poolpartyt ikväll.

Ps. Visste ni att Ida är skitfeg när det gäller skräckfilmer?
Det gäller Adam också.
Ps2. Ida gillar att stirra på folk till dom vaknar. Lite creepy.
Ps3. Adam är hårig.
Ps4. Jag blir rädd när Ida kör Adams bil.
Ps5. När vi tre hyr filmer ihop så blir det väldigt dåliga filmer.
Ps6. Alexander Skarsgård är min blivande man. ♥






Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0