THANKS FOR THE MEMORIES



Oh. My. Fucking. God.

Det slog mig. Jag förstår nu. Jag tar studenten imorron. Detta är antagligen mitt sista inlägg som student. Imorron är det sista gången jag är en elev. Imorron är det sista gången jag är i min skola. Efter morrondagen är jag vuxen.
Imorron kommer vara en av dom bästa dagarna i mitt liv. Den kommer vara helt otrolig och jag kommer vara omringad av helt otroliga människor.

Tre år har gått. Under dom här tre åren har jag upplevt saker som jag kommer minnas i resten av mitt liv. Jag har träffat helt otroligt underbara människor.
Knäppa, unika, fantastiska mäniskor. Alla helt underbara på sitt egna lilla sätt. Jag har haft turen att spendera mina tre år med människor som jag älskar. Människor som betyder så mycket för mig.
Det är omöjligt för mig att skriva hur jag känner just nu. Beskriva mina känslor för den här dagen och dom här människorna.
Men poängen är den att jag vill tacka er. Jag vill tacka er för att ni har varit dom ni är. En klass full med konstiga personligheter och i helheten blir en helt fantastiskt, knäpp och underbar klass.
Det finns inga andra som jag vill spendera den här dagen med.

Tack för alla minnen. Tack för alla skratt.
Och framför allt; tack för alla fikor och fyllor.

Jag älskar er.♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0