VAD FAN HÄNDE?



Det har redan gått en vecka sen jag tog studenten, fattar ni? En vecka! Tiden går för snabbt.

Tänk vad mycket som har hänt under den här veckan bara.

Jag tog studenten, jag hade världens bästa dag.
Jag hann vara en uttråkad arbetslös student.
Jag har kollat igenom en miljon studentbilder.
Jag har sagt hejdå till min älskade Frida.
Jag har hittat en ny favorit drink, june bug - prova den!
Jag har upptäckt hur stora shotar tequila man får på TGI's.
Jag har hunnit få x antal ångestattacker.
Jag har fått en panikattack som lede till att jag blev korthårig och blond.
Jag har sett min lärare sjunga och dansa - på en scen.
Jag har sagt hejdå till min klass - på riktigt!
Jag har fått ett sommarjobb.





Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0