Cause when I leave for the night I aint coming back



Är jävligt uttråkad. Väntar på att Malin ska sluta så vi kan umgås!
Det är första dagen av lovet om mitt dygn är redan vänt, det måste vara rekord.
Kollar på Petra Mede show, fan va den bruden är sjuk. Blir helt galen på henne. Vill bara hoppa in i tv och slå till henne.

Ska packa väskan nu, ska spendera natten hos Malin. På dom senaste 6 nätterna har jag spenderat 4 nätter hos andra människor. Hur fan ska man tolka de? Att jag aldrig orkar ta mig hem? Eller att jag har en konstig förkärlek att känna mig som en flykting och sova hos andra?
Konstiga tankar.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0