fotodag



Hej mina vänner.
Efter att jag vaknat upp hos Malin så stack jag för att leka med Frida. Det blev en extrem lång promenad och en hel del bilder tagna. Jag har blivit kär i foto. Att ta dom och sen redigera dom. En ny besatthet?
Inte nog med att de ska ta en evighet att få in dom i datan och sen göra om dom så ska facebook vara extra trögt att lägga upp dom, typiskt.

Lina, Frida och jag stack sen på ett litet äventyr. Efter vi släppt av Frida åkte jag och Lina vidare i den söta lilla bubblan och så klart råka vi köra fel vid en korsning och sen bli helt vilse. Sluta med att vi hamna någonstans vid Klagshamn tror jag. Konstigt. Jag trodde att alla vägar lede till stan...




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0