Fyllemalin i egen hög person



Okej, jag ska ta det där med att bjuda på sig själv till en helt ny nivå.
Istället för att göra min samhälle sitter jag och kollar på mina "privata" videos på youtube. Dom som bara jag kan se det vill säga.
Den här videon är nästan ett år gammal och jag är 20 minuter ifrån att däcka om jag inte minns helt fel.
Den är så himla pinsam men så jävligt rolig. Det är inte förrän nu som jag känt att jag kan bjuda på mig själv tillräckligt mycke för att visa den för någon annan än min familj och närmsta vänner.
Ja, mina föräldrar har redan sett den så det spelar ingen större roll om vem som ser den nu.

haha, ha så kul.






Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0