hell no...




Gårdagen va kind of crazy.
Det blev först bowling där jag såklart kom sist. Igen chock precis.
Sen bar det av hem till Adam i Klagshamn där vi körde våra "svennespel" och drack för mycket alkohol.
Idag ser min kropp förjävlig ut. Jag har blåmärke och skrappsår nästan överallt.
Jag tyckte det var skitkul att Adam bodde brevid en åker och sprang ut där och skrek "I'm on a ÅKER! Jag festar på en åker!" och dansade till jag ramlade över jag vet inte vad. Såklart pajade min rygg igen. Och Peppe smutsade bara ner sina rena converse. Varför är det alltid jag som skadar mig?

Nu väntar hela tre arbeten på mig. Kul.
Jag är helt hundra på att våra lärare snackar ihop sig och sätter allt skit på en vecka med flit.
döda mig







Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0