hell




Piss.
Jävla helvetes jävla skit ollon rövhåls jävla fitta!
ROSTBIFF!

Orkar inte, vill inte, att blir bara fel hela tiden.
Så fort man känner sig riktigt lycklig så ska något komma och pissa all over it.
Är trött. Så himla trött.
Är trött på att man inte ska få må dåligt. Är trött på att alla ska låtsas som allt är perfekt.
Är trött på alla ska gå omkring och bara "pappa betalar", "det fixar sig", "oh herregud, jag fick bara VG - världen går undan!" BUHU

Tycker inte om folk som klagar på småsaker. Det finns värre saker.
Thank God att jag har skådespelartalanger.

Konstigt inlägg.
Nu ska jag och malin göra hemmagjorda köttbullar innan vi äter för mycket godis och är uppe allt för länge.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0