kiss



Det har varit ett konstigt dygn.

Igår blev det skolan i mindre än 3 timmar innan jag och Frida fick sticka till akuten.
Där fick vi sitta i över 4 timmar, personalen är sjukt underbemannad. Stavas de så?

På kvällen stack vi hem till Malin för möta upp Fredrikarna och sen va det utgång som gällde!
Har en hel del mysko bilder på min mobil nu kan jag säga, haha.
Bilderna kommer upp på fejan snart, fast nu ska vi få gäster så jag ska vara social i någon timme.

Vad är det med mina föräldrar och att tvunget dra hit gäster när man är bakis?


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0