måndag



Skola. Jag testade gränsen för normalt beteende - igen.
Jag borde fan ha en egen show på MTV, folk skulle älskat det. Eller dom skulle iallfall skrattat till dom låg på golvet och inte kunde andas.

Fika efteråt med Peppe och Zäta. Sjuka samtal som alltid och gott kaffe i vårsolen.
Nu när dom varma månaderna kommer så går alla pengar åt till fikor. måste skaffa jobb.

Peppe försöker tvinga mig och göra mina fyra läxor/arbeten. Hon tror att jag kan vara klar på två timmar så jag sen kan gå ut ikväll. Känns som hon har liiite för höga tankar om mig.
Måste plugga, måste sluta dricka alkohol på vardagar.
haha, det där va ju nästan kul.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0