remember me




God morron bajskorvar.

Var och såg remember me igår kväll. Herregud säger jag bara. Fan vad jag bölade.
Det var så sjukt bra. Den var hur "vanlig" som helst men ändå så bra. Det var inget sånt där typiskt "det där händer bara på film" utan hur verkligt som helst.
Jag vet verkligen inte vad jag ska säga, hade panik hela vägen hem av rädsla för att "slumpen" kan inträffa närsom helst. Helt sjukt. Den här filmen berörde mig verkligen.
Slutet tänker jag inte ens snacka om mer än hela biografen bara slutade andas och satt i chock och sa "nej, nej, nej! Dom kan inte..!" sen började alla gråta.

Rob vet verkligen hur man väljer filmer.
Jag säger bara: SE DEN!
Den gick direkt upp på topp 10 av dom bästa filmer jag sett.
Inte för den är så där extrem av allt som i "twilight"-filmerna utan för den är så verklig. Dom har fångat vardagen.



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0