rockstar



Hallååååå!

Jag har varit rätt dålig på att blogga denna veckan. Hade tydligen inte så mycket i skolan denna veckan, det va nästa vecka. Så jag har hoppat omkring och gjort annat skit istället..

Gårdagen spenderades hemma hos Adam. Och efter vinflaskorna tog slut blev de en hel del shots.
Att bara sitta och snacka skit och supa varandra under bordet är sjukt underskattat.
Jag älskar att min vänner är så nästintill alkolister som man kan vara.
Jag gillar även starkt att dom gör frukost på morronen när man vaknar upp och fortfarande är full.







Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0