saker jag gjort under gymnasietiden, del 1


Saker jag gjort under gymnasietiden, del 1:
Alkohol var inblandat...


- Moonat på en buss. Vad kan man säga..Tequila va inblandat.
- Badat naken med okända människor i närheten. Behövs ingen förklaring där tycker jag..
- Haft min första riktiga fylla. Helt väck och vaknar upp att att någon drar av mina strumpbyxor. Av ren reflex slår jag till personen som är min bästa vän Lina.
- Druckit alkohol i mer än tre dagar i streck...
- Finns inte så mycket att säga: black and white bilden.
- Gått till skolan i pjamas med choklad i håret.
- Haft chokladpudding-krig.
- Trott att Alex var min mamma och bett henne hålla om mig och sen vagga mig till söms.
- Spelat in hemliga pinsamma videos.
- Lekt i snön och skadat ryggen jävligt mycke.
- Fått en mobil kastat i ansiktet som lämna ett osmickrande blåmärke.
- Lekt vampyr. Mer vill jag inte säga..
- Dansat "big butts- dansen" alldeles för många gånger..
- Blivit tvingad att klättra över ett staket och fastnat och sen ramlat ner och landat på en jävla sten. Aj.
- Hur ska jag säga detta..? boys, boys, boys...








Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0