söndagsfunderingar



Jag förväntas sitta och plugga till mitt naturprov som jag har imorron.
Eller skirva på nån av dom inlämningsuppgifterna som ska lämnas in denna veckan.

Och vad gör jag? Sitter och sjunger som en galning till U2 och känner mig skitcool.
Jag kan verkligen inte plugga. Men sålänge jag inte får IG som slutbetyg så kan jag faktiskt inte byr mig mindre.

Ska se om det blir någon mat här hemma innan Gossip Girl börjar.
Naturläraren kan typ gå och sätta på sina fåglar eller något.
Jag skulle tillochmed gilla det mer än att plugga.
Sicko, I know.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0