speedad!




Booooooooojaaa!

Har varit en rätt *whatever, vi snakcar oss igenom lektionerna och inte gör ett skit*-dag i skolan idag. Rätt härligt.
Jag fick tillbaka min argumenterade uppsats: högsta betyyyyg! Om ni vill veta, höhö.
Fick även tillbaka mitt naturprov: GOD-FUCKING-KÄNT! mohaha
vem är bäst? vem är bäst?!
Okej, något är riktigt fel på mig..

Efter skolan stack jag och Peppe till lilla glassfabriken och stilla vårt sockersug.
Sen blev det en fika med Big K och lil' F, haha, världens bästa smeknamn!

Fan, jag måste plugga nu, har fortfarande inte börjat på något av mina arbeten. LALLALA





Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0