stalker




Heeeeeeeeej sötnosar!

Jag varit en ointressant skoldag.
Men sen blev det roligare. Det är alltid lite av ett äventyr att åka i Adams bil. Man vet aldrig vad det idioten hittar på. Och idag blev det "stalking" av en annan klasskompis. På en o-creepy sätt. haha

Vi satt oss sen tillsammans med Jenny vid kanalen och snacka lite innan jag och Adam stack tillbaka till skolan för att hämta Peppe, hon hade nämligen lovat att bjuda oss på glass för vi är så snälla och söta.
Lilla glassfabrikens panncotta och vit choklad glass är sjukt god! Den slår nästan ben and jerry!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0