true colours



Det gör ont i mig när jag tänker på alla som inte vågar vara sig själv, alla som inte kan vara sig själv.
Det finns så många fantastiska människor som inte får vad dom förtjänar.
Lycka.
Jag har turen att ha helt fantastiska människor omkring mig. Jag har vänner. Vänner som finns där för mig på alla olika sätt. Personer som jag litar så mycket på att jag kan vara mig själv till 100 procent.
Jag behöver inte dölja något för dom, jag behöver inte spela några spel.
Jag kan vara helt utflippad och göra dom pinsamaste och dummaste sakerna ena stunder och andra stunden sitta och prata om framtiden och gråta ut.
Jag har personer som låtar mig göra detta. Jag har människor som tillåter alla mina sidor att komma fram.
Jag älskar dom här personerna så otroligt mycket.
Det är dom här personerna som gör att jag har ett leende på läpparna och som jag skapar galna minnen med.
Dom som köper ben and jerry glass till mig - min favoritsmak dessutom.
Dom som tröstar mig när jag är ledsen.
Dom som ger mig alkohol när det är precis det jag behöver.
Dom som kommer på morronen med choklad och inte säger ett ord utan bara kramar mig.
Dom personerna. Mina närmsta och bästa vänner som alla är där på deras sätt - det sättet jag behöver just då.
Dom är alla unika och helt jävla bäst på just vara sig själva.

Jag ville bara säga att jag älskar er.
Er Malle, Mrs Basshunter och Bobo.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0