ännu en lista


Tydligen är jag konstig. Big surprise liksom..

Enligt mina vänner har jag vissa beteende som jag måste sluta med. Eller minska.
Hur som helt, här är några av dom här sakerna. Välj själv hur 'vanliga' dom är..

♦ Älska 'så ska det låta'. Tydligen är jag för ung för att kolla på det? Och att jag gillar det är ännu mer fel?

♦ Lyssna på Basshunter. Ja, det är sant. Så fort jag är själv så lyssnar jag och, drumroll please, sjunger med i dom flesta av hans låtar. Där kan jag hålla med om att jag borde minska på..

♦ Sluta säga 'fitta' var 20 sekund. Förlåt, men det är inte mitt fel, det är touretts. (Kanske förklarar varför jag gillar basshunter..?)

♦ Sluta tror att jag är mörkhyad. Ja, jag har en tendens att säga saker som "you gooo gurrl" "oh heeeeell no!" eller "oh no, she didn't!".


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0