good friends




Jag lärde mig någonting väldigt viktigt ikväll.
Kanske inte lika mycket lärde mig något som jag fick bevis på det.

Människor kommer aldrig sluta överraska dig.
När du når botten och tror det värsta om någon så kan dom alltid vända om totalt och få dig att uppskatta dom mer än vad du någonsin gjort.

Man vet aldrig vem som kommer vara där för dig. Man vet aldrig vilka personer som kommer vara dina vänner i slutet. Och vilka som inte kommer vara dina vänner.
Det finns dom som är där för din skull och det finns dom som är där för sin egen skull.


Se till att vara omringad av rätt människor. ♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0