I HOPE YOU HAVE THE TIME OF YOUR LIFE



Det har varit en bra dag. En dag med många tårar men ännu fler skratt.

Jag har haft en kort skoldag, en trevlig lunch och ett kul besök i stan med mina fina klasskompisar.
Just nu känns allt så bra, våren är här, knappt någon skola och alla är glada. Men om 10 dagar är det över.
Vi har liksom the time of our lives nu innan studenten. Vi försöker ignorera ångesten så mycket som möjligt men det är den som för oss närmre varandra just nu.
Vi vet att vi kommer tappa kontakten med några och det gör att vi är så nära varandra som möjligt just nu.
Och det är bra. För då kan vi iallfall alltid se tillbaka på den här tiden med ett stort leende på läpparna.
Usch, nu vill jag gråta igen.

Jag ska radera låten "friends forever" från min spellista nu. Den låten är pure pain.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0