min mormor



Tänkte bara säga att jag har en sjukt cool mormor. Hon är verkligen bäst.
Gulligare, coolare, snyggare eller ens roligare kvinna finns nog fan inte.
Jag är jävligt glad över att jag bär på hennes gener!

Vilken mormor sitter liksom och snackar sexställningar vid middagsbordet?
Eller super sina barnbarn under bordet?
Nej, hon är one of a kind den kvinnan.

Om jag är hälften så snygg som henne när jag är i hennes ålder så kan jag lova att jag kommer vara en riktig cougar och springer efter alla snygga 35-åringar!
Puss på henne! ♥

Gullianne Anna Birgitta Landgren


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0